Rekrutacyjny audyt językowy

wsparcie rekrutacji

szybka realizacja

minimalizacja kosztów

standaryzacja procesu
Audyty dostępne m.in. z języków:
Platforma Lerneo
przedstawiciel HR Klienta ma możliwość wglądu w status realizacji poszczególnych etapów projektu
czytelna tabela zawierająca listę osób zgłoszonych do audytu z informacjami dotyczącymi języka i statusu realizacji audytu
możliwość wypełnienia testu w dowolnym czasie
zestawienie dostępności audytorów, dzięki czemu pracownik/kandydat do pracy może umówić się na rozmowę tel. w najbardziej odpowiadającym mu terminie
zestawienie wyników wszystkich osób audytowanych z możliwością generowania dowolnych raportów zawierających interesujące Klienta dane
zestawienie kosztów realizacji audytów z możliwością filtrowania zgodnie z potrzebami Klienta (np. okres realizacji, język audytu, osoba zlecająca)
system pośredniczy w komunikacji na wszystkich etapach realizacji projektu, począwszy od zaproszeń do udziału w audycie, poprzez kontakt ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w proces w trakcie jego realizacji, system przypomnień, na informacji o wynikach kończąc
System zarządzania i utrzymania jakości
Kilkuetapowy proces rekrutacji
Kilkuetapowy proces rekrutacji
podczas którego weryfikowane są umiejętności językowe kandydatów na audytorów oraz ich doświadczenie w realizacji audytów
Szkolenie audytorów
Szkolenie audytorów
ma na celu przygotowanie metodyczne audytorów do mierzenia kompetencji językowych zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
Zestaw procedur
Zestaw procedur
każdy audytor jest przeszkolony z obowiązujących procedur realizacji projektów, dzięki czemu audyt każdorazowo przebiega z zachowaniem jednolitych standardów
Nadzór metodyczny
Nadzór metodyczny
nasi doświadczeni metodycy regularnie kontrolują standard pracy każdego z audytorów, czuwają nad przestrzeganiem procedur i służą wsparciem językowym
Ocena okresowa
Ocena okresowa
prowadzimy regularną ocenę pracy każdego z audytorów
Badanie satysfakcji
Badanie satysfakcji
regularnie przeprowadzamy analizę jakości świadczonych przez nas usług
Organizacja procesu
Korzyści dla organizacji
obiektywna ocena kompetencji językowych
globalny zasięg i elastyczność
jednorodne wyniki umożliwiające porównywanie kompetencji poszczególnych osób
oszczędność czasu i środków
wsparcie podejmowanych decyzji
dopasowanie testów i skryptów do organizacji
Dane kontaktowe
Future Centre Training Corporation Kiciński i Wspólnicy Sp. J.
ul. Solec 38/105
00-394 Warszawa
tel.: (22) 487 5445
e-mail: info@futurecentre.eu
NIP: 521-31-24-728
KRS: 0000302584
REGON: 017166285